سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، تباه کردن مال، پرسش بسیار، و قیل و قال را دوست ندارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

طرقرود

 
 
با مشارکت بانک تجارت فولاد نطنزجهانی شد(سه شنبه 86 اسفند 7 ساعت 1:28 عصر )
با مشارکت بانک تجارت فولاد نطنزجهانی شد
بانک تجارت با اعطای بیش از سیزده میلیون و پانصد هزار دلار تسهیلات ارزی در افتتاح یک پروژه عظیم صنعتی کشور در استان اصفهان مشارکت نمود.
 

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت همزمان با جشن های بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی واحد ذوب مجتمع کارخانجات فولاد نطنز با حضور وزیر صنایع و معادن رسماً آغاز به کار کرد. این مجتمع فعالیت خود را با ظرفیت اسمی 220 هزار تن تولید شمش فولادی در سال آغاز نموده که علاوه بر تامین نیازهای واحدهای صنعتی کشور بیش از 39 میلیون دلار صرفه جویی ارزی به همراه دارد.

میزان تسهیلات اعطایی بانک تجارت به مجتمع فولاد نطنز که صرف خرید ماشین آلات مورد نیاز گردیده بالغ بر سیزده میلیون و پانصد هزار دلار بوده که معادل 62 درصد کل سرمایه لازم برای افتتاح این طرح بوده است. همچنین بانک تجارت 280 میلیارد ریال تسهیلات نیز جهت تامین سرمایه در گردش در اختیار این واحد تولیدی قرار داده است.

با افتتاح این طرح ضمن ایجاد اشتغال برای بیش از سیصد نفر از نیروی کار متخصص در استان اصفهان مبلغ یازده میلیون دلار ارزآوری از محل صادرات شمش های فولادی برای کشور به همراه خواهد داشت.


از جمله محصولات شرکت صنایع فولاد نطنز پس از آغاز به کار واحد تولید شمش های فولادی می توان به انواع مفتول آهن نرم و سفت، مفتول گالوانیزه و مفتول گالوانیزه با روکش ، انواع میله گرد ساده، آجدار، شاخه و کلاف، توری های پرسی (جهت نرده کشی میادین، بلوارها ، پارک ها و مجتمع های مسکونی) و ... اشاره کرد.


بانک تجارت در راستای عمل به تعهدات خود در شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور تاکنون بیش از51 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی-تولیدی کشور اعطاء نموده است

http://www.tejaratbank.ir/portal/Default.aspx?tabId=984&id=1392:منبع بانک تجارت







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:8  بازدید

مجموع بازدیدها: 36608  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «